dilluns, 17 de maig del 2010

Cursa del Dimoni 2010


Aquest any, els de 5è, hem hagut de córrer la cursa mitjana per primer cop.
Els 5 km. se'ns han fet una mica llargs.
Alguns hem hagut de parar més d'una vegada.
Alguns ens hem equivocat de camí.
Alguns hem fet la cursa sense complicacions.
Alguns no hem pogut anar-hi tot i que estàvem inscrits.
Ens ha agradat molt poder acabar-la
i que ens donin una samarreta commemorativa.
També ens ha agradat l'ambient que havia a la Rambla
i que la gent ens animés.
Tots tenim avui mal a les cames però ha valgut la pena l'esforç, no sabem per què però estem molt contents!!

1 comentari:

  1. Ei Mateu (i companyia!),

    Molta calor per aquí dalt? Segur que hipermega enfeinats pel final de curs, imagino.

    Jo estic treballant des de fa un mes i mig a una escola de la sempre acollidora Vilafranca del Penedès. Estic super bé i a propet de casa. Què més puc demanar!

    Tot i així encara us guardo un lloc al meu cor i sempre que parlo de les escoles on he estat sortiu tots vosaltres i com de bé em vau acollir.

    Un dia d'aquests he de pujar a tornar-vos una pila de material d'anglès que us vaig "manllevar" per les opos.

    Ens veurem ben aviat. Molts records a tothom (a la canalla també eh?!).
    Un petonàs.
    PS. I sí, ja sóc funcionari!!! :D

    ResponElimina